RR5 Max Rolling Chassis Ultimate

2 999,00 €
Vč. DPH

RR5 MAX je se svými tituly v mistrovství Evropy nejúspěšnější velkoprostorovou buginou, která kdy byla vyrobena. Svůj úspěch čerpá z rozšířené verze již tak technicky vynikajícího podvozku V5. Rozšíření podvozku pomáhá zvýšit ovladatelnost a jízdní stabilitu. RR5 MAX je vybaven prodlouženou plně aerodynamickou karoserií speciálně navrženou pro zlepšení přítlaku na přední a zadní část vozu RR5-Max.

Některé díly (motor a rádiové zařízení) zobrazené na obrázcích slouží pouze pro účely fotografování a nejsou součástí vozu.  

Nutné pro provoz (není součástí dodávky): Motor, 2kanálové rádio, servo řízení a servo plynu/brzdy.

Počet
Skladem u dodavatele


Špičková závodní terénní bugina

Snadná montáž/demontáž

Snadná údržba

Centralizované a kompaktní uspořádání dílů na podvozku

Elitní závodní design ultra odolných vysoce výkonných dílů

Pátá generace podvozku a ramen zavěšení MCD

Důmyslná mechanika pohonu hřídele 4WD na plný úvazek

Rozměry kompatibilní se systémem EFRA

Mimořádně zesílený XL chromovaný hnací hřídel a náprava

Hnací hřídel se třemi kuličkami

Závodní spojka Pro-Bite

Systém snadného řazení převodů

Snadno odnímatelná jednodílná přihrádka na elektroniku

CNC obráběný, eloxovaný podvozek z lehké letecké slitiny 7075

Tuhé a odolné vahadla ze slitiny

Pevné a odolné boční kryty

Snadno odnímatelné přední a zadní kryty diferenciálu ze slitiny a kompozitu

Snadno odnímatelný středový nosič diferenciálu ze slitiny

Velmi odolný přední a zadní nastavitelný brzdový systém

Štěrbina pro servo kompatibilní s hydraulickými brzdami

Nastavitelná tuhost podvozku

Nastavitelný rozvor

Nastavitelný náklon a podélný sklon

Nastavitelný ponor a protiponor

Možnost montáže zadních tlumičů uvnitř nebo vně

Snadná demontáž motoru

8mm lehká přední a zadní věž z letecké slitiny 7075

Optimalizované vícenásobné otvory pro montáž tlumičů

Rozšířené tlumiče z lehké slitiny s vysokým tlakem a systémem vysokotlakých článků

Eloxovaná těla tlumičů ze slitiny

Ultra tvrzená ocelová převodová kola

CNC obráběný nosič motoru z eloxované slitiny

Dvojité protiprokluzové tyče s kuličkovými ložisky

Přední a zadní nárazník z polyamidu s beznapěťovým efektem

Mimořádně odolné ocelové kulové klouby

Adaptivní diferenciály LSD s nastavitelným časováním uzávěrky

Přední/zadní/střední samosvorné diferenciály s 90° a 120° rampou

Ackermanova deska s kuličkovými ložisky

Systém snadného řazení převodových stupňů

Systém ventilace vzduchu Super-Cooling V5

Vzduchové filtry Viper Racing s dvouvrstvou pěnou a termoplastickou hadicí

Nastavitelné zadní křídlo

Vzduchový filtr/tlumič EFRA

Výkonný výfuk Barracuda G

Slitinový rozvod

Slitinový izolátor motoru

Slitinová spojka motoru

Slitinové růžice kloubů

Široká nabídka pneumatik MCD

Široká škála možností tlumičů

Nastavitelný blok rozvoru

Nastavitelný převodový poměr

Nastavitelné rozložení hmotnosti

Tvarovaná palivová nádrž s oddělovači pohlcujícími otřesy

Plně kompozitní příslušenství karoserie

Slitinové držáky čepů závěsů

Zavazadlový prostor hnacího a tlumicího hřídele

00516001

Specifické reference

chat Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.