RR5 Max Rolling Chassis FTR
RR5 MAX je se svými tituly v mistrovství Evropy nejúspěšnější velkoprostorovou buginou, která kdy byla vyrobena. Svůj úspěch čerpá z rozšířené verze již tak technicky vynikajícího podvozku V5. Rozšíření podvozku pomáhá zvýšit ovladatelnost a jízdní stabilitu. RR5 MAX je vybaven prodlouženou plně aerodynamickou karoserií speciálně navrženou pro zlepšení přítlaku na přední a zadní část vozu RR5-Max.
Některé díly (motor a rádiové zařízení) zobrazené na obrázcích slouží pouze pro účely fotografování a nejsou součástí vozu.
Nutné pro provoz (není součástí dodávky): Motor, 2kanálové rádio, servo řízení a servo plynu/brzdy.
Špičková závodní terénní bugina
Snadná montáž/demontáž
Snadná údržba
Centralizované a kompaktní uspořádání dílů na podvozku
Elitní závodní design ultra odolných vysoce výkonných dílů
Pátá generace podvozku a ramen zavěšení MCD
Důmyslná mechanika pohonu hřídele 4WD na plný úvazek
Rozměry kompatibilní se systémem EFRA
Hnací hřídel se třemi kuličkami
Systém snadného řazení převodů
Snadno vyjímatelná jednodílná přihrádka na elektroniku
CNC obráběný, eloxovaný podvozek z lehké letecké slitiny 7075
Tuhé a odolné vahadla ze slitiny
Pevné a odolné boční kryty
Snadno odnímatelné přední a zadní kryty diferenciálu ze slitiny a kompozitu
Snadno odnímatelný středový nosič diferenciálu ze slitiny
Velmi odolný přední a zadní nastavitelný brzdový systém
Nastavitelná tuhost podvozku
Nastavitelný rozvor
Nastavitelný náklon a podélný sklon
Nastavitelný ponor a protiponor
Možnost montáže zadních tlumičů uvnitř nebo vně
Snadná demontáž motoru
8mm lehká přední a zadní věž z letecké slitiny 7075
Optimalizované vícenásobné otvory pro montáž tlumičů
Rozšířené tlumiče z lehké slitiny s vysokým tlakem a systémem vysokotlakých článků
Eloxovaná těla tlumičů ze slitiny
Ultra tvrzená ocelová převodová kola
CNC obráběný nosič motoru z eloxované slitiny
Dvojité protiprokluzové tyče s kuličkovými ložisky
Přední a zadní nárazník z polyamidu s beznapěťovým efektem
Mimořádně odolné ocelové kulové klouby
Adaptivní diferenciály LSD vpředu a uprostřed
Přední/střední samosvorné diferenciály s 90° a 120° rampou
Planetový zadní diferenciál
Ackermanova deska s kuličkovým ložiskem
Systém snadného řazení převodů
Systém ventilace vzduchu Super-Cooling V5
Vzduchové filtry Viper Racing s dvouvrstvou pěnou a termoplastickou hadicí
Nastavitelné zadní křídlo
Výkonný výfuk Barracuda G
Slitinové sběrné potrubí
Slitinové růžice
Široká nabídka pneumatik MCD
Široká škála možností tlumičů
Nastavitelný převodový poměr
Nastavitelné rozložení hmotnosti
Tvarovaná palivová nádrž s oddělovači pohlcujícími otřesy
Plně kompozitní příslušenství karoserie
Slitinové držáky čepů závěsů
Zavazadlový prostor hnacího a tlumicího hřídele