W5 Max Rolling Chassis Ultimate
Model W5 MAX Ultimate se dodává s díly pro vylepšení ze slitiny, které jsou vyrobeny na CNC strojích ze slitiny 7075 a jsou lehčí než kompozitní verze. Slitinové díly jsou opatřeny tvrdým povlakem v barvě MCD gun metal s laserem vyrytým značením. Model W5 MAX je navržen tak, aby vyhovoval předpisům EFRA. Model W5 MAX nese charakteristické rysy designového jazyka modelu W5, tedy odvážný a agresivní styl, a převádí je do protáhlého, dynamického vzhledu.
Některé díly (motor a rádiové zařízení) zobrazené na obrázcích slouží pouze pro účely fotografování a nejsou součástí vozu.
Nutné pro provoz (není součástí dodávky): Motor, 2kanálové rádio, servo řízení a servo plynu/brzdy.
Špičkový závodní off-road Truck na krátké trati
Snadná montáž/demontáž
Snadná údržba
Centralizované a kompaktní uspořádání dílů na podvozku
Elitní závodní design mimořádně odolných vysoce výkonných dílů
Pátá generace podvozku a ramen zavěšení MCD
Důmyslná mechanika pohonu hřídele 4WD na plný úvazek
Rozměry kompatibilní se systémem EFRA
Mimořádně zesílený XL chromovaný hnací hřídel a náprava
Hnací hřídel se třemi kuličkami
Závodní spojka Pro-Bite
Systém snadného řazení převodů
Snadno odnímatelná jednodílná přihrádka na elektroniku
CNC obráběný, eloxovaný podvozek z lehké letecké slitiny 7075
Tuhé a odolné vahadla ze slitiny
Pevné a odolné boční kryty
Snadno odnímatelné přední a zadní kryty diferenciálu ze slitiny a kompozitu
Snadno odnímatelný středový nosič diferenciálu ze slitiny
Velmi odolný přední a zadní nastavitelný brzdový systém
Štěrbina pro servo kompatibilní s hydraulickými brzdami
Nastavitelná tuhost podvozku
Nastavitelný rozvor
Nastavitelný náklon a podélný sklon
Nastavitelný ponor a protiponor
Možnost montáže zadních tlumičů uvnitř nebo vně
Snadná demontáž motoru
5 mm lehká přední a zadní věž ze slitiny 7075 Aircraft
Optimalizované vícenásobné otvory pro montáž tlumičů
Rozšířené tlumiče z lehké slitiny s vysokým tlakem a systémem vysokotlakých článků
Eloxovaná těla tlumičů ze slitiny
Ultra tvrzené ocelové převody
CNC obráběný nosič motoru z eloxované slitiny
Dvojité protiprokluzové tyče s kuličkovými ložisky
Přední a zadní nárazník z polyamidu s beznapěťovým efektem
Mimořádně odolné ocelové kulové klouby
Adaptivní diferenciály LSD s nastavitelným časováním uzávěrky
Přední/zadní/střední samosvorné diferenciály s 90° a 120° rampou
Ackermanova deska s kuličkovými ložisky
Systém snadného řazení převodových stupňů
Systém ventilace vzduchu Super-Cooling V5
Vzduchové filtry Viper Racing s dvouvrstvou pěnou a termoplastickou hadicí
Nastavitelné zadní křídlo
Vzduchový filtr/tlumič EFRA
Výkonný výfuk Barracuda G
Odolná ochranná klec
Slitinový rozdělovač
Slitinový izolátor motoru
Slitinová spojka motoru
Slitinové růžice kloubů
Široká nabídka pneumatik MCD
Široká škála možností tlumičů
Nastavitelný blok rozvoru
Nastavitelný převodový poměr
Nastavitelné rozložení hmotnosti
Tvarovaná palivová nádrž s oddělovači pohlcujícími otřesy
Plně kompozitní příslušenství karoserie
Slitinové držáky čepů závěsů
Zavazadlový prostor hnacího a tlumicího hřídele